Aktualizacja modułu CAN
2017-06-29Wersja 2.2.11 (06.06.2017).
Nowe pojazdy:
Hyundai i30 (2017-)
Kia Niro (2016-)
Kia Rio (2017-)
Lexus IS (2014-)
Lexus NX (2014-)
Lexus RC (2014-)
Lexus RX (2015-)
Mazda 3 (2013-)
Mercedes C W205 (2014-)
Nissan X-Trail T32 (2013-)
Porsche Macan (2014-)
Skoda Kodiaq (2016-)
Skoda Octavia III (2017-)
VW Crafter II (2016-)
Nowe sygnały:
Temperatura silnika - Mercedes E W213 (2016-), Mercedes GLC (2015-), Toyota Auris (2007-2013), Toyota Corolla (2007-2014), Toyota Land Cruiser (2008-), Toyota RAV4 (2005-2012), Toyota Yaris II (2006-2011)
Naciski na oś naczepy – samochody ciężarowe DAF Euro 6 (naciski naczepy są dostępne jako kolejne osie za osiami ciągnika; dostępne tylko wtedy, gdy naczepa obsługuje tą informację
Poprawki sygnałów:
Kontrolka pasów bezpieczeństwa – Dacia (wszystkie modele), Nissan Qashqai (2013-)
Poziom paliwa – Hyundai i20 (2014-), Ford B-Max (2012), Ford Fiesta (2013-), Ford Transit Courier (2014-)
Zasięg pojazdu – Toyota (wybrane egzemplarze)
Inne usprawnienia:
W protokole ASCII czasami dla samochodów ciężarowych obroty silnika mogły przyjmować błędne wartości pow. 8 tys. obr./min
Uwaga! Po aktualizacji do tej wersji modułu CAN zainstalowanego w samochodach Toyota: Auris (2007-2013), Corolla (2007-2014), Land Cruiser (2008-), RAV4 (2005-2012), Yaris II (2006-2011) konieczna jest ponowna automatyczna synchronizacja (nie dotyczy, jeśli moduł CAN był ustawiony poleceniem lub konfiguratorem).