JĘZYK: PL | EN
icon  biuro@albatross.com.plicon +48 22 646 03 30
icon

Terminal GPRS S8.2

Terminal GPRS S8.2
Podstawowa wersja Terminala serii 8, której głównym celem jest wskazywanie pozycji monitorowanego obiektu.
icon Modemy GSM/GPRS
icon Odbiornik GPS
icon Antena GSM/GPS
icon Zaawansowana integracja
Informacje podstawowe
  • Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMMING

  • Modem 3G (Global) / LTE-M (Global) Quectel

  • Odbiornik GPS Quectel L70 z funkcją ANTY-JAMMING

  • Wewnętrzna bateria do stałego podtrzymania czasu zegara rzeczywistego (RTC)

  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS - dane nigdy nie giną - nawet po zaniku zasilania!

  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego

  • Port komunikacyjny RS-232-TTL(opcjonalnie: RS-232, RS-485)

  • Wewnętrzny akumulator 550 mAh (opcjonalnie); Kontrola ładowania

  • Zewnętrzna aktywna antena GPS (3 metrowa/złącze SMA)

  • Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM (3 metrowa/złącze SMA-RP)

  • Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]

  • Pamięć archiwum - minimum 24.000 zdarzeń (do 48.000)

  • Diody LED sygnalizujące siłę sygnału GSM oraz ilość satelit GPS

  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (6 termometrów, identyfikacja DALLAS/RFID)

  • Alarm o odłączeniu anteny GPS - monitorowanie w czasie rzeczywistym

  • Obsługa dedykowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi

  • Pełne wsparcie dla obsługi technologii Mobileye

  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON

  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)

  • Przyrostowy firmware - kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania; Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP

  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia; Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!

  • Opcjonalna obsługa czujnika 3d w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu

  • ImmoDALLAS - czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta; Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS i RFID); W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!

  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego lub napięcia zasilania głownego

  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy

  • Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL

Dodatkowe informacje
  • Zliczanie przebiegu na podstawie danych z GPS

  • Kontrola kosztów karty SIM

  • Dzienny limit połączeń GPRS w sieci Roaming oraz sieci macierzystej

  • Dzienny limit SMS

  • Dodatkowy algorytm stabilizujący pomiary analogowe paliwa

  • Modem 3G certyfikaty: CE/ FCC/ GCF/ PTCRB/ ANATEL/ RCM/ IFETEL/ Movistar/ ICASA/ DoC for Russia/ JATE/ TELEC/ Telefonica

  • Modem LTE-M certyfikaty: CE/GCF/FCC/PTCRB/Verizon/AT&T/T-Mobile/RCM/Telstra/IFETEL/IC/BELL/Telus/JATE/TELEC/KDDI/KC/SKT/CCC

Odczytywane dane
  • Czas RTC(synchronizacja specjalnym algorytmem na podstawie czasu z GPS)

  • Dane GPS: Długość oraz szerokość geograficzna,wysokość n.p.m, kąt jazdy, ilość satelitów, prędkość

  • Licznik przebiegu (zaawansowany algorytm liczenia w oparciu o dane z GPS - wartość sumowana i zapamiętywana zawsze przez Terminal GPRS)

  • Informacja EVENTID (przyczyna wygenerowania ramki danych)

  • Aktualny stan wszystkich wejść (aktywne/nieaktywne)

  • Aktualny stan wszystkich wyjść (aktywne/nieaktywne)

  • Napięcie zasilania głównego

  • Napięcie akumulatora wewnętrznego

  • Stan podłączenia anteny GPS (podłączona/niepodłączona - natychmiastowy alarm o odłączeniu anteny GPS przez niepowołane osoby)

  • Stan podłączenia akumulatora wewnętrznego (podłączony/niepodłączony)

  • Stan zalogowania karty SIM (sieć macierzysta/Roaming)

  • Siła sygnału GSM

  • Kod GSM obecnie zalogowanego operatora GSM

  • Status pracy odbiornika GPS (poprawny/niepoprawny)

Zdjęcia

Specyfikacja techniczna

  • Zasilanie układu od +8V do +31V

  • Średnia wartość poboru prądu:

  • Terminal nieaktywny (5 min po wyłączeniu stacyjki):

  • 29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Terminal aktywny (włączona stacyjka):

  • 54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Terminal w trybie SLEEPMODE:

  • 5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Temperatura pracy -30’C do +85’C

Wejścia / Wyjścia

  • 2 wejścia reagujące na masę

  • 2 wyjścia open collector

  • 3 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)

  • Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)

  • RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)

  • RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • Wejście licznikowe

Konfiguracja

  • Zdalna: SMS, GPRS, TCP, aplikacja do programowania

  • Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)

Tryby śledzenia

  • 8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)

  • Tryb czasowy

  • Tryb uwzględniający dystans

  • Oddzielne ustawienia dla sieci Roaming

Opis złącza JP-1

  • 1. Wejście zasilania głównego (8V - 31V)

  • 2. nie używane w tej wersji

  • 3. Wejście sygnału stacyjki (+)

  • 4. Wejście (-)

  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

  • 6. Wejście masy głównej (GND)

Opis złącza JP-2

  • 1. Wejście (-)

  • 2. Wyjście typu open collector (300 mA)

  • 3. nie używane w tej wersji

  • 4. nie używane w tej wersji

  • 5. nie używane w tej wersji

  • 6. nie używane w tej wersji

  • 7. Wejście licznikowe

  • 8. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

Opis złącza JP-3

  • 1. Masa (GND)

  • 2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)

  • 5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)

  • 6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)