JĘZYK: PL | EN
icon  biuro@albatross.com.plicon +48 22 646 03 30
icon

Terminal GPRS S8.3

Terminal GPRS S8.3
Wersja Terminala serii 8 posiadająca wszystkie funkcjonalności oferowane przez S8.2 – lokalizacja, wejścia, wyjścia, one-wire – i dodatkowo zapewnia podłączenie do magistrali CAN i odczytuje informacje logistyczne.
icon Modemy GSM/GPRS
icon Odbiornik GPS
icon CAN1939 /1708/FMS/ OBDII/K-Line (D8)
icon Antena GSM/GPS
icon Zaawansowana integracja
Informacje podstawowe
  • GSM/GPRS Modem 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMING

  • Modem 3G (Global) / LTE-M (Global) Quectel

  • Odbiornik GPS Quectel L10/L70 z funkcją ANTY-JAMMING

  • Wbudowany moduł odczytujący dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS, OBDII) - ponad 750 pojazdów obsługiwanych! (pełny opis modułu CAN na oddzielnej karcie katalogowej)

  • Opcjonalnie możliwość podpięcia pod magistralę K-Line (D8) w celu czytania statusów tachografu oraz numerów kart kierowców (na wyłączonej stacyjce również!)

  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną - nawet po odcięciu zasilania!)

  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego

  • Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA)

  • Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM (3 metry/SMA-RP)

  • Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock)

  • Port komunikacyjny RS-232-TL (opcjonalnie: RS-232, RS-485)

  • Wewnętrzny akumulator 550 mAh (opcjonalnie); Kontrola ładowania

  • Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]

  • Pamięć na 24.000 zdarzeń (do 48.000 zdarzeń)

  • Sygnalizacja diodami pracy GSM oraz GPS

  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)

  • Alarm o odłączeniu anteny GPS - monitorowanie w czasie rzeczywistym

  • Obsługa dedukowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację

  • Terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi

  • Pełne wsparcie dla obsługi technologii Mobileye

  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON

  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) - wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)

  • Przyrostowy firmware - kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP

  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!

  • Opcjonalna obsługa czujnik 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu

  • ImmoDALLAS - czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!

  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN

  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy

  • Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL

Dodatkowe informacje
  • Dedykowane schematy montażowe dla każdego pojazdu (CAN)

  • Zliczanie przebiegu na podstawie danych z GPS

  • Kontrola kosztów karty SIM

  • Dzienny limit połączeń GPRS w sieci Roaming oraz w sieci macierzystej

  • Dzienny limit SMS

  • Dodatkowy algorytm stabilizujący pomiary analogowe paliwa

  • Modem 3G certyfikaty: CE/ FCC/ GCF/ PTCRB/ ANATEL/ RCM/ IFETEL/ Movistar/ ICASA/ DoC for Russia/ JATE/ TELEC/ Telefonica

  • Modem LTE-M certyfikaty: CE/GCF/FCC/PTCRB/Verizon/AT&T/T-Mobile/RCM/Telstra/IFETEL/IC/BELL/Telus/JATE/TELEC/KDDI/KC/SKT/CCC

Indywidualne ustawienia dla partnera
  • Indywidualna konfiguracja urządzenia

  • Dedykowane komendy, funkcje

  • Indywidualna obudowa

  • Indywidualna identyfikacja urządzeń

Odczytywane dane
    Analogiczne jak w przypadku Terminal GPRS S8.2 oraz dodatkowo:
  • Dane logistyczne z magistrali CAN: łączny dystans, łączne zużycie paliwa, poziom paliwa, obroty silnika, prędkość pojazdu, temperatura silnika, czas pracy silnika, czas jazdy, czas pracy silnika na postoju, nacisk na pedał gazu, zasięg pojazdu, chwilowe zużycie paliwa, nacisk na oś

  • Ponad 30 kontrolek CAN (Checkengine, światła, pasy, poduszka..)

  • Gwałtowne przyśpieszenia, gwałtowne hamowania

  • Zaawansowany moduł ECODRIVING

  • W pełni automatyczna procedura synchronizacji pojazdów

  • Dane z tachografów - aktualny STATUS

  • Identyfikacja kierowcy z tachografu

Zdjęcia

Specyfikacja techniczna

  • Zasilanie układu od +8V do +32V

  • Średni pobór prądu

  • Tryb uśpienia:

  • 29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Tryb aktywny:

  • 54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Terminal w trybie SLEEPMODE:

  • 5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Temperatura pracy od -30’C do +85’C

Wejścia / Wyjścia

  • 2 wejścia reagujące na masę

  • 2 wyjścia open collector

  • 3 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)

  • Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)

  • RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)

  • RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • Wejście licznikowe

  • CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII

  • K-Line (D8)*

Konfiguracja

  • Zdalna: SMS, GPRS, TCP, aplikacja do programowania

  • Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)

Tryby śledzenia

  • 8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)

  • Tryb czasowy

  • Tryb uwzględniający dystans

  • Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming

Opis złącza JP-1

  • 1. Wejście zasilania głównego (8V - 31V)

  • 2. Wejście K-Line (D8)*

  • 3. Wejście stacyjki (+)

  • 4. Wejście (-)

  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

  • 6. Wejście masy głównej (GND)

Opis złącza JP-2

  • 1. Wejście (-)

  • 2. Wyjście typu open collector (300 mA)

  • 3. Wejście CAN-H - magistrala J1939

  • 4. Wejście CAN-L - magistrala J1939

  • 5. Wejście J1708A - magistrala J1708

  • 6. Wejście J1708B - magistrala J1708

  • 7. Wejście licznikowe

  • 8. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

Opis złącza JP-3

  • 1. Masa (GND)

  • 2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)

  • 5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)

  • 6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)