
Terminal GPRS FM10

Dedykowane rozwiązanie umożliwiające lokalizowanie GPS oraz nadzór nad rowerami wyposażonymi w zasilanie prądem zmiennym




100% zgodność protokołu Terminal GPRS FM10 z protokołami innych serii urządzeń Albatross
Zgodność komend komunikacyjnych
Zgodność formatów ramek danych
Dedykowany układ zasilania pod rower
Ładowanie wbudowanego akumulatora podczas jazdy rowerem (poprzed dynamo roweru)
Wyprowadzone przewody zasilania w sposób hermetyczny
Dedykowane wewnętrzne anteny (GSM oraz GPS)
Hermetyczna obudowa Terminal GPRS FM10 – specjalnie zabezpieczona obudowa gwaranuje odporność na ciężkie warunki pracy
Modem GSM/GPRS 850/900/1800/1900Mhz z trybem ultra low power consumption
Wysokiej jakości odbiornik GPS z trybem ultra low power consumption
Wewnętrzna bateria stałego podtrzymania zegara RTC
Wewnętrzny simholder (otwierany/zamykany)
Możliwość działania urządzenia do 6 miesięcy bez zasilania przy wykorzystaniu dedykowanego trybu pracy
Wybudzanie urządzenia co określony czas, powoduje wygenerowanie ramki danych z aktualnymi parametrami GSM/GPS i aktualną informacją o stanie wejść
Natychmiastowe wybudzanie urządzenia w przypadku przekroczenia zdefiniowanego maksymalnego progu przeciążenia (czujnik 3D)
Podtrzymywanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu rzeczywistego, danych z GPS, naliczonego przebiegu GPS – dane nigdy nie zanikają
Opcjonalne dodatkowe wejścia cyfrowe
Wysokiej jakości akumulator Li-Ion – dedykowany do stosowania w rozszerzonym zakresie temperatur
Informacja o napięciu akumulatora
Stacyjka wykrywana na podstawie zasilania głównego – dynamo roweru
Złącze do przewodowego ładowania akumulatora urządzenia za pomocą dedykowanej ładowarki
Odbiornik GPS
Rejestrowanie danych z GPS:
Aktualna pozycja
Kierunek poruszania się (0-360’)
Prędkość (km/h)
Wysokość nad poziomem morza
Czas UTC - na podstawie którego synchronizowany jest zegar RTC
Ilość widocznych satelitów
Rozwiązanie ultra low power consumption
Certyfikaty CE/ FCC
Wbudowana antena GPS (na życzenie wersja z zewnętrzną anteną GPS)
Akumulator wewnętrzny
Typ akumulatora: Li-Ion
Wymiary zewnętrzne: 37.1 mm x 64.8 mm x 18.5 mm
Temperatura pracy: od -40 do 70°C
Temperatura ładowania: od -10 do 60°C
Pojemność minimalna: 5400 mAh
Napięcie: 3.7V
Ładowanie w trakcie jazdy przy wykorzystaniu dynama roweru
Certyfikaty: UL 1642, UN 38.3, ROHS 2002/95/EC directive, Nordic Ecolabel license 330 011
Zabezpieczenie PCM przed rozładowaniem i przeładowaniem
Obudowa urządzenia*
Długość: 120 mm
Szerokość: 80 mm
Wysokość: 41 mm
Materiał: ABS
Spełnia normę IP: 66
Kolor: Czarny
* - posiada przepust na wyprowadzenie przewodów
Modem GSM/GPRS
Informacja o sile sygnału GSM, odczyt kodu operatora GSM
850/ 900/ 1800/ 1900MHz z wbudowaną anteną GSM 850/ 900/ 1800/ 1900MHz
GPRS Class 12 Max. 85.6kbps (uplink & downlink)
CE/ FCC/ GCF/ PTCRB/ NCC/ ANATEL/ IC/ ICASA/ UCRF/ RCM/ Vodafone
Dodatkowe złącze
Ładowanie przewodowe urządzenia (~500mA)
Czujnik 3D
Wykrywanie przemieszenia się roweru (zdarzenie!)
Zabezpieczenie przed kradzieżą urządzenia
Autorskie rozwiązanie alarmujące o sabotażu