icon

Terminal GPRS S8.3

Terminal GPRS S8.3
Wersja Terminala serii 8 posiadająca wszystkie funkcjonalności oferowane przez S8.2 – lokalizacja, wejścia, wyjścia, one-wire – i dodatkowo zapewnia podłączenie do magistrali CAN i odczytuje informacje logistyczne.
icon Modemy GSM/GPRS
icon Odbiornik GPS
icon CAN1939 /1708/FMS/ OBDII/K-Line (D8)
icon Antena GSM/GPS
icon Zaawansowana integracja
Informacje podstawowe
  • GSM/GPRS Modem 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMING

  • Odbiornik GPS Quectel L10/L70 z funkcją ANTY-JAMMING

  • Wbudowany moduł odczytujący dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS, ODBII) – obsługiwanych ponad 900 pojazdów i maszyn (pełny opis modułu CAN na oddzielnej karcie katalogowej)

  • Opcjonalnie możliwość podpięcia pod magistralę K-Line (D8) w celu czytania statusów tachografu oraz numerów kart kierowców (na wyłączonej stacyjce również!)

  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną - nawet po odcięciu zasilania!)

  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego

  • Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA)

  • Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM (3 metry/SMA-RP)

  • Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock)

  • Port komunikacyjny RS-232-TL (opcjonalnie: RS-232, RS-485)

  • Opcjonalny akumulator wewnętrzny 550 mAh; Kontrola ładowania

  • Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]

  • Pamięć na 24.000 zdarzeń (do 48.000 zdarzeń)

  • Sygnalizacja diodami pracy GSM oraz GPS

  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)

  • Alarm o odłączeniu anteny GPS - monitorowanie w czasie rzeczywistym

  • Obsługa dedukowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację

  • Terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi

  • Pełne wsparcie dla obsługi technologii Mobileye

  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON

  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) - wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)

  • Przyrostowy firmware - kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP

  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!

  • Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu

  • ImmoDALLAS - czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!

  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN

  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy

  • Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL

Dodatkowe informacje
  • Dedykowane schematy montażowe dla każdego pojazdu (CAN)

  • Zliczanie przebiegu na podstawie danych z GPS

  • Kontrola kosztów karty SIM

  • Dzienny limit połączeń GPRS w sieci Roaming oraz w sieci macierzystej

  • Dzienny limit SMS

  • Dodatkowy algorytm stabilizujący pomiary analogowe paliwa

Indywidualne ustawienia dla partnera
  • Indywidualna konfiguracja urządzenia

  • Dedykowane komendy, funkcje

  • Indywidualna obudowa

  • Indywidualna identyfikacja urządzeń

Odczytywane dane
    Analogiczne jak w przypadku Terminal GPRS S8.2 oraz dodatkowo:

  • Ponad 60 informacji logistycznych odczytywanych z magistrali CAN

  • Ponad 30 kontrolek CAN (Checkengine, światła, pasy, poduszka..)

  • Gwałtowne przyśpieszenia, gwałtowne hamowania

  • Zaawansowany moduł ECODRIVING

  • W pełni automatyczna procedura synchronizacji pojazdów

  • Dane z tachografów - aktualny STATUS

  • Identyfikacja kierowcy z tachografu

Zdjęcia

Specyfikacja techniczna

  • Zasilanie układu od +8V do +32V

  • Średni pobór prądu

  • Tryb uśpienia:

  • 29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Tryb aktywny:

  • 54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Terminal w trybie SLEEPMODE:

  • 5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Temperatura pracy od -30’C do +85’C

Wejścia / Wyjścia

  • 2 wejścia reagujące na masę

  • 2 wyjścia open collector (3 wyjścia open collector w przypadku PCB S8_V15)

  • 3 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)

  • Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)

  • RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)

  • RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • Wejście licznikowe

  • CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII

  • K-Line (D8)*

Konfiguracja

  • Zdalna: SMS, GPRS, TCP, aplikacja do programowania

  • Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)

Tryby śledzenia

  • 8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)

  • Tryb czasowy

  • Tryb uwzględniający dystans

  • Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming

Opis złącza JP-1

  • 1. Wejście zasilania głównego (8V - 31V)

  • 2. Wejście K-Line (D8)*

  • 3. Wejście stacyjki (+)

  • 4. Wejście (-)

  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

  • 6. Wejście masy głównej (GND)

Opis złącza JP-2

  • 1. Wejście (-)

  • 2. Wyjście typu open collector (300 mA)

  • 3. Wejście CAN-H - magistrala J1939

  • 4. Wejście CAN-L - magistrala J1939

  • 5. Wejście J1708A - magistrala J1708

  • 6. Wejście J1708B - magistrala J1708

  • 7. Wejście licznikowe

  • 8. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

Opis złącza JP-3

  • 1. Masa (GND)

  • 2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)

  • 5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)

  • 6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)