icon

Terminal GPRS S8.5

Terminal GPRS S8.5
S8.5 jest to urządzenie posiadające funkcjonalności analogiczne do tych oferowanych przez S8.3. Elementem odróżniającym S8.5 od S8.3 jest możliwość podłączenia nawigacji Garmin do urządzenia, a także na wykonanie podłączenia pod tachograf (w złącze C i D). Podłączenie do tachografu pozwala na zdalneg pobieranie plików DDD jak i odczyt w czasie rzeczywistym informacji o statusie pracy i numerze karty kierowcy.
icon Modemy GSM/GPRS
icon Odbiornik GPS
icon CAN1939 /1708/FMS/ OBDII/K-Line (D8)
icon Antena GSM/GPS
icon Pobieranie plików DDD
icon Zaawansowana integracja
Informacje podstawowe
  • Terminal GPRS S8.5 umożliwia podłączenie modułów do obsługi zaawansowanych projektów zarządzania flotą transportową. Pełen odczyt danych logistycznych z magistrali CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII, zdalne pobieranie plików DDD kart kierowców oraz pamięci masowej, odczytywanie kierowców/statusów z magistrali K-Line (D8), komunikacja, a także zarządzanie transportem za pomocą podłączonej nawigacji GARMIN (FMI)

  • Moduł CAN - odczytuje dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS) – obsługiwanych ponad 900 pojazdów i maszyn (pełny opis modułu CAN na oddzielnej karcie katalogowej)

  • Moduł TMR - możliwość zdalnego pobierania plików DDD

  • Podłączenie pod K-Line (D8) - w celu czytania statusów tachografu oraz numeru kart kierowców (na wyłączonej stacyjce również!). Obsługiwane wszystkie tachografy cyfrowe

  • GARMIN FMI - umożliwia podłączenie nawigacji GARMIN. Firma Garmin oferuje szeroki wybór przydatnych, wszechstronnych i ekonomicznych rozwiązań do zarządzania flotą

  • Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMMING

  • Odbiornik GPS Quectel L10/L70 z funkcją ANTY-JAMMING

  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną - nawet po zaniku zasilania!)

  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego

  • Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA)

  • Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM (3 metry/SMA-RP)

  • Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock)

  • Zewnętrzny RS-232-TL (opcjonalnie: RS-232, RS-486)

  • Opcjonalny akumulator wewnętrzny 550 mAh; Kontrola ładowania

  • Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]

  • Pamięć na 24.000 zdarzeń (do 48.000 zdarzeń)

  • Sygnalizacja diodami pracy GMS oraz GPS

  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)

  • Alarm o odłączeniu anteny GPS - monitorowanie w czasie rzeczywistym!

  • Obsługa dedykowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację Terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi

  • Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye

  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON

  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) - wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)

  • Przyrostowy firmware - kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP

  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!

  • Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu

  • ImmoDALLAS - czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!

  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN

  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy

Dodatkowe informacje
Indywidualne ustawienia dla partnera
  • Indywidualna konfiguracja urządzenia

  • Dedykowane komendy, funkcje

  • Indywidualna obudowa

  • Indywidualna identyfikacja urządzeń

Odczytywane dane
  • Ponad 60 informacji logistycznych odczytywanych z magistrali CAN

  • Ponad 30 kontrolek CAN (Checkengine, światła, pasy, poduszka...)

  • Gwałtowne przyśpieszenia, gwałtowne hamowania

  • Zaawansowany moduł ECODRIVING

  • W pełni automatyczna procedura synchronizacji pojazdów

  • Dane z tachografów - aktualny STATUS

  • Identyfikacja kierowcy z tachografu

Zdjęcia

Specyfikacja techniczna

  • Zasilanie układu od +8V do +32V

  • Średni pobór prądu

  • Tryb uśpienia:

  • 29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Tryb aktywny:

  • 54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Terminal w trybie SLEEPMODE:

  • 5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Temperatura pracy od -30’C do +85’C

Wejścia / Wyjścia

  • 2 wejścia reagujące na masę

  • 2 wyjścia open collector

  • 3 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)

  • Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)

  • RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)

  • RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • Wejście licznikowe

  • CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII

  • K-Line (D8)*

Konfiguracja

  • Zdalna: SMS, GPRS, TCP, aplikacja do programowania

  • Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)

Tryby śledzenia

  • 8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)

  • Tryb czasowy

  • Tryb uwzględniający dystans

  • Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming

Opis złącza JP-1

  • 1. Wejście zasilania głównego (8V - 31V)

  • 2. Wejście K-Line (D8)*

  • 3. Wejście stacyjki (+)

  • 4. Wejście (-)

  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

  • 6. Wejście masy głównej (GND)

Opis złącza JP-2

  • 1. Wejście (-)

  • 2. Wyjście typu open collector (300 mA)

  • 3. Wejście CAN-H - magistrala J1939

  • 4. Wejście CAN-L - magistrala J1939

  • 5. Wejście J1708A - magistrala J1708

  • 6. Wejście J1708B - magistrala J1708

  • 7. Wejście licznikowe

  • 8. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

  • 9. Wejście CAN-TACHO

  • 10.Wejście CAN-TACHO

Opis złącza JP-3

  • 1. Masa (GND)

  • 2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)

  • 5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)

  • 6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)