
Terminal GPRS S8.5

S8.5 jest to urządzenie posiadające funkcjonalności analogiczne do tych oferowanych przez S8.3






Terminal GPRS S8.5 umożliwia podłączenie modułów do obsługi zaawansowanych projektów zarządzania flotą transportową. Pełen odczyt danych logistycznych z magistrali CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII, zdalne pobieranie plików DDD kart kierowców oraz pamięci masowej, odczytywanie kierowców/statusów z magistrali K-Line (D8), komunikacja, a także zarządzanie transportem za pomocą podłączonej nawigacji GARMIN (FMI)
Moduł CAN - odczytuje dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS) – ponad 750 pojazdów obsługiwanych! (pełny opis modułu CAN na oddzielnej karcie katalogowej)
Moduł TMR - możliwość zdalnego pobierania plików DDD
Podłączenie pod K-Line (D8) - w celu czytania statusów tachografu oraz numeru kart kierowców (na wyłączonej stacyjce również!). Obsługiwane wszystkie tachografy cyfrowe
GARMIN FMI - umożliwia podłączenie nawigacji GARMIN. Firma Garmin oferuje szeroki wybór przydatnych, wszechstronnych i ekonomicznych rozwiązań do zarządzania flotą
Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMMING
Modem 3G (Global) / LTE-M (Global) Quectel
Odbiornik GPS Quectel L10/L70 z funkcją ANTY-JAMMING
Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną - nawet po zaniku zasilania!)
Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA)
Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM (3 metry/SMA-RP)
Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock)
Zewnętrzny RS-232-TL (opcjonalnie: RS-232, RS-486)
Wewnętrzny akumulator 550 mAh (opcjonalnie); Kontrola ładowania
Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]
Pamięć na 24.000 zdarzeń (do 48.000 zdarzeń)
Sygnalizacja diodami pracy GMS oraz GPS
Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
Alarm o odłączeniu anteny GPS - monitorowanie w czasie rzeczywistym!
Obsługa dedykowanego modułu Wi-Fi produkcji Albatross, który umożliwia komunikację Terminala GPRS S8 z komunikatorem/tabletem za pomocą sieci WiFi
Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye
Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) - wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
Przyrostowy firmware - kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP
Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!
Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
ImmoDALLAS - czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!
Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN
Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy
Modem 3G certyfikaty: CE/ FCC/ GCF/ PTCRB/ ANATEL/ RCM/ IFETEL/ Movistar/ ICASA/ DoC for Russia/ JATE/ TELEC/ Telefonica
Modem LTE-M certyfikaty: CE/GCF/FCC/PTCRB/Verizon/AT&T/T-Mobile/RCM/Telstra/IFETEL/IC/BELL/Telus/JATE/TELEC/KDDI/KC/SKT/CCC
Indywidualna konfiguracja urządzenia
Dedykowane komendy, funkcje
Indywidualna obudowa
Indywidualna identyfikacja urządzeń
-
Analogiczne jak w przypadku Terminal GPRS S8.2 oraz dodatkowo:
Dane logistyczne z magistrali CAN: łączny dystans, łączne zużycie paliwa, poziom paliwa, obroty silnika, prędkość pojazdu, temperatura silnika, czas pracy silnika, czas jazdy, czas pracy silnika na postoju, nacisk na pedał gazu, zasięg pojazdu, chwilowe zużycie paliwa, nacisk na oś
Ponad 30 kontrolek CAN (Checkengine, światła, pasy, poduszka...)
Gwałtowne przyśpieszenia, gwałtowne hamowania
Zaawansowany moduł ECODRIVING
W pełni automatyczna procedura synchronizacji pojazdów
Dane z tachografów - aktualny STATUS
Identyfikacja kierowcy z tachografu




Specyfikacja techniczna
Zasilanie układu od +8V do +32V
Średni pobór prądu
Tryb uśpienia:
29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
Tryb aktywny:
54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
Terminal w trybie SLEEPMODE:
5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
Temperatura pracy od -30’C do +85’C
Wejścia / Wyjścia
2 wejścia reagujące na masę
2 wyjścia open collector
3 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)
Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)
RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)
RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)
RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)
Wejście licznikowe
CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII
K-Line (D8)*
Konfiguracja
Zdalna: SMS, GPRS, TCP, aplikacja do programowania
Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)
Tryby śledzenia
8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)
Tryb czasowy
Tryb uwzględniający dystans
Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming
Opis złącza JP-1
1. Wejście zasilania głównego (8V - 31V)
2. Wejście K-Line (D8)*
3. Wejście stacyjki (+)
4. Wejście (-)
5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V
6. Wejście masy głównej (GND)
Opis złącza JP-2
1. Wejście (-)
2. Wyjście typu open collector (300 mA)
3. Wejście CAN-H - magistrala J1939
4. Wejście CAN-L - magistrala J1939
5. Wejście J1708A - magistrala J1708
6. Wejście J1708B - magistrala J1708
7. Wejście licznikowe
8. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V
9. Wejście CAN-TACHO
10.Wejście CAN-TACHO
Opis złącza JP-3
1. Masa (GND)
2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)
3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)
4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)
5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)
6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)