icon

Terminal MINI CAN / MINI CAN PRO (GPS/GPRS)

Terminal MINI CAN / MINI CAN PRO (GPS/GPRS)
Terminal MINI CAN / MINI CAN PRO to profesjonalne urządzenie logistyczne o wysokich parametrach pracy odbiornika GPS i modemu GSM/GPRS. Posiada akumulator zasilania rezerwowego, wbudowane anteny GSM/GPS oraz czujnik 3D z zaawansowanymi funkcjami do analizy jazdy kierowcy, rejestrowania niebezpiecznych zdarzeń oraz ochrony pojazdu na postoju - wykrywanie holowania..

icon Modemy GSM/GPRS
icon Odbiornik GPS
icon Antena GPS
icon Zaawansowana integracja
Informacje podstawowe
  • MINI GPS - najnowocześniejsze technologie w atrakcyjnej cenie

  • Odbiornik GPS/GLONASS z funkcją wykrywania JAMMING.

  • Modem GSM z funkcją wykrywania JAMMING.

  • Wykrywanie poprawności montażu urządzenia pod kątem działania GPS.

  • Akumulator rezerwowego zasilania.

  • Diody Led sygnalizujące siłę sygnału GSM oraz ilość satelitów GPS

  • 100% zgodność protokołu Terminala Mini GPS z protokołami innych serii urządzeń Albatross

  • - Zgodność komend komunikacyjnych

  • - Zgodność ramek danych

  • Obsługa rozwiązania Advanced Ecodriving Solutions na podstawie czujnika 3D:

  • - Gwałtowne przyspieszanie

  • - Gwałtowne Hamowanie

  • - Gwałtowny zakręt

  • - Wypadek

  • - Holowanie

  • Zgodność z protokołem Terminali GPRS S8 (komendy, ramki danych)

  • Wewnętrzna bateria do stałego podtrzymania zegara czasu rzeczywistego (RTC)

  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną - nawet po odcięciu zasilania!)

  • Port komunikacyjny RS-232-TTL (opcjonalnie: RS-232 RS-485)

  • Diody LED sygnalizujące siłę sygnału GSM oraz ilość satelit GPS

  • Obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu

  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia cyfrowego lub napięcia zasilania głównego

  • Modem GSM/GPRS 850/900/1800/1900 MHz QUECTEL z funkcją JAMMING DETECTION

  • Wewnętrzna pięciozakresowa antena GSM

  • Wewnętrzna ceramiczna antena GPS/GLONASS

  • Wbudowana pamięć archiwum minimum 24.000 zdarzeń

  • Wysokiej jakości odbiornik GPS z trybem ultra low power consumption i funkcją JAMMING DETECTION

  • Zdalne wykrywanie poprawności montażu anteny GPS

  • Zawiera wbudowany Moduł CAN odczytujący dane z magistrali

  • CAN J1939/J1587/FMS/OBDII – ponad 750 pojazdów obsługiwanych

  • Konfiguracja modułu CAN odbywa się automatycznie po wciśnięciu przycisku synchronizacji. Brak potrzeby ręcznego wyboru podłączonego pojazdu!

  • Możliwość zdalnej weryfikacji brakujących parametrów

  • Zdalna aktualizacja modułu CAN

Dodatkowe informacje
  • Zliczanie przebiegu na podstawie danych z GPS

  • Kontrola kosztów karty SIM

  • Dzienny limit połączeń GPRS w sieci Roaming oraz sieci macierzystej

  • Dzienny limit SMS

Opis parametrów rejestrowanych przez Terminal GPRS
  • Czas RTC (synchronizacja specjalnym algorytmem na podstawie czasu z GPS)

  • Dane GPS: Długość oraz szerokość geograficzna, wysokość n.p.m, kąt jazdy, ilość satelit, prędkość

  • Licznik przebiegu (zaawansowany algorytm liczenia w oparciu o dane z GPS - wartość sumowana i zapamiętywana zawsze przez Terminal GPRS)

  • Informacja EVENTID (przyczyna wygenerowania ramki danych)

  • Aktualny stan wszystkich wejść (aktywne/nieaktywne)

  • Aktualny stan wszystkich wyjść (aktywne/nieaktywne)

  • Napięcie zasilania głównego

  • Napięcie akumulatora wewnętrznego

  • Stan podłączenia akumulatora wewnętrznego (podłączony/nie podłączony)

  • Stan zalogowania karty SIM (sieć macierzysta/Roaming)

  • Siła sygnału GSM

  • Kod GSM obecnie zalogowanego operatora GSM

  • Parametry odczytywane z szyny CAN przez Terminal MINI CAN

    • Rzeczywisty przebieg pojazdu

    • Poziom paliwa

    • Łączne zużycie paliwa

    • Obroty silnika

    • Nacisk na pedał gazu

    • Prędkość pojazdu

  • Parametry odczytywane z szyny CAN przez Terminal MINI CAN PRO

    • Rzeczywisty przebieg pojazdu

    • Poziom paliwa

    • Łączne zużycie paliwa

    • Obroty silnika

    • Nacisk na pedał gazu

    • Prędkość pojazdu

    • Stan stacyjki oraz stan pracy silnika

    • Poziom paliwa alternatywnego (LNG, CNG)

    • Łączne zużycie paliwa na postoju

    • Chwilowe zużycie paliwa

    • Łączny czas pracy silnika (motogodziny)

    • Łączny czas jazdy oraz postoju z włączonym silnikiem

    • Temperatura silnika oraz oleju silnikowego

    • Poziom AdBlue

    • Zasięg pojazdu (ilość km do przejechania na pozostałym paliwie)

    • Numer VIN oraz nr rejestracyjny pojazdu

    • Dane z Tachografu (podłączenie przez CAN): tryb pracy dwóch kierowców, numery kart dwóch kierowców, limit czasu pracy dwóch kierowców, informacja o przekroczonych limitach

    • Nacisk na osie oraz masa całkowita pojazdu (do pięciu osi)

    • Kontrolki diagnostyczne i informacyjne (checkengine, światła, otwarcie drzwi, ciśnienie oleju, poduszki powietrzne i wiele innych)

    • Wykorzystanie momentu obrotowego silnika oraz informacja o aktualnym przełożeniu

Obudowa

  • ABS: 60x50x30 [mm]

Średni pobór prądu

  • Tryb uśpienia:

  • 25,23 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 18,60 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Tryb aktywny:

  • 26,80 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 19,36 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

Temperatura pracy

  • od -30’C do +85’C

Wejścia/Wyjścia

  • 1 wejście reagujące na masę

  • 1 wejście reagujące na plus

  • 1 wyjście open collector

  • 1 wejście dedykowane pod stacyjkę

  • 1 wejście magistrala CAN J1939/J1587/FMS/OBDII

  • Port komunikacyjny RS-232-TTL