icon

Terminal S10.5

Terminal S10.5
Zaawansowane urządzenie logistyczne z wbudowaną baterią wewnętrzną i czujnikiem 3D. Posiada zewnętrzne anteny GSM/GPS. Nowa wersja modułu CAN w dedykowanej wersji motoryzacyjnej, która odczytuje informacje z magistrali 1939 /J1708/J1587/FMS/OBDII z ponad 900 pojazdów i maszyn. Możliwość odczytu kodów DCT. Wyposażony w moduł Tachograph Memory Reader, pozwalający na zdalny odczyt tachografu i pobieranie cyfrowo podpisanych plików DDD.
icon Modemy GSM/GPRS
icon Odbiornik GPS
icon J1939/J1708/J1587
/FMS/OBDII
icon Antena GSM/GPS
icon Pobieranie plików DDD
icon Zaawansowana integracja
Informacje podstawowe
  • Terminal S10.5 umożliwia podłączenie modułów do obsługi zaawansowanych projektów zarządzania flotą transportową. Pełen odczyt danych logistycznych z magistrali CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII, zdalne pobieranie plików DDD kart kierowców oraz pamięci masowej, odczytywanie statusów, numerów kart oraz imion i nazwisk obydwu kierowców (na wyłączonej stacyjce również!). Komunikacja, a także zarządzanie transportem za pomocą podłączonej nawigacji GARMIN (FMI)

  • Moduł CAN - odczytuje dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS) – obsługiwanych ponad 900 pojazdów i maszyn (pełny opis modułu CAN na oddzielnej karcie katalogowej)

  • Odczyt kodów błędów DTC (Diagnostic Trouble Codes)

  • Moduł TMR - możliwość zdalnego pobierania plików DDD

  • GARMIN FMI - umożliwia podłączenie nawigacji GARMIN. Firma Garmin oferuje szeroki wybór przydatnych, wszechstronnych i ekonomicznych rozwiązań do zarządzania flotą

  • Do wyboru 3 rodzaje modemów

    - Modem GPRS Quectel 850/900/1800/1900 MHz z funkcją JAMMING DETECTION (dedykowany EventID)

    - Modem GSM/EDGE/LTE Quectel z funkcją JAMMING DETECTION (dedykowany EventID), wersja EU
      LTE: B1/B3/B5/B7/B8/B20/B28 operating region EMEA
      GSM: B2/B3/B5/B8

    - Modem GSM/EDGE/LTE Quectel z funkcją JAMMING DETECTION (dedykowany EventID), wersja LA
      LTE: B2/B3/B4/B5/B7/B8/B28/B66 operating region Latin America
      GSM: B2/B3/B5/B8

  • Odbiornik GPS Quectel L76 z funkcją ANTY-JAMMING oraz JAMMING DETECTION (dedykowany EventID)

  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną - nawet po zaniku zasilania!)

  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego

  • Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA)

  • Zewnętrzna antena GSM/LTE (3 metry/SMA-RP)

  • Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock)

  • Port komunikacyjny RS-232-TTL (opcjonalnie: RS-232, RS-485)

  • Wbudowany akumulator wewnętrzny 500 mAh; kontrola ładowania

  • Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]

  • Pamięć na minimum 24.000 zdarzeń (do 48.000)

  • Sygnalizacja diodami pracy GSM oraz GPS

  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)

  • Alarm o odłączeniu anteny GPS - monitorowanie w czasie rzeczywistym!

  • Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye

  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON

  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) - wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)

  • Przyrostowy firmware - kompatybilny wstecz, zawierający zawsze wszystkie funkcje urządzenia, co gwarantuje łatwość w zarządzaniu wersjami oprogramowania. Pliki do aktualizacji dostarczane są bezpośrednio do partnera w celu dalszej aktualizacji za pomocą serwera FTP

  • Otwarty protokół komunikacyjny oraz zdalne wsparcie inżynierów w czasie rzeczywistym (Skype) ułatwia proces wdrożenia. Rekordowe wdrożenia protokołu mają miejsce w kilka dni!

  • Obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu

  • ImmoDALLAS - czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 2047 numerów identyfikacyjnych kierowców!

  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN

  • Możliwość wdrożenia dedykowanych funkcji logicznych, komend, opracowania obsługi modułów na życzenie Partnerów w przypadku nawiązania współpracy

  • Kod GSM obecnie zalogowanego operatora GSM

  • Status pracy odbiornika GPS (poprawny/niepoprawny)

Dodatkowe informacje
  • Dedykowane schematy montażowe dla każdego pojazdu (CAN)

  • Zliczanie przebiegu na podstawie danych z GPS

  • Kontrola kosztów karty SIM

  • Dzienny limit połączeń GPRS/LTE w sieci Roaming oraz w sieci macierzystej

  • Dzienny limit SMS

  • Dodatkowy algorytm stabilizujący pomiary analogowe paliwa

  • SIMHOLDER w wersji szufladkowej:

    - W standardzie terminal wyposażony jest w szufladkę 2FF - MINI SIM (Tak samo jak w terminalach serii S8)

    - Opcjonalna możliwość dokupienia szufladki 3FF - MICRO SIM (Q3 2022)

  • Zasilanie termometrów oraz akcesoriów ze złącza JP3 może być sterowane (możliwy twardy reset akcesoriów z poziomu Terminala S10)

Indywidualne ustawienia dla partnera
  • Indywidualna konfiguracja urządzenia

  • Dedykowane komendy, funkcje

  • Indywidualna obudowa

  • Indywidualna identyfikacja urządzeń

Odczytywane dane
  • Ponad 60 informacji logistycznych odczytywanych z magistrali CAN

  • Ponad 30 kontrolek CAN (Checkengine, światła, pasy, poduszka...)

  • Gwałtowne przyśpieszenia, gwałtowne hamowania

  • Zaawansowany moduł ECODRIVING

  • W pełni automatyczna procedura synchronizacji pojazdów

  • Dane z tachografów - aktualny STATUS

  • Identyfikacja kierowcy z tachografu

Zdjęcia

Specyfikacja techniczna

  • Zasilanie układu od +8V do +32V

  • Średni pobór prądu

  •    Tryb uśpienia:

  • 29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  •    Tryb aktywny:

  • 54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  •    Terminal w trybie SLEEPMODE:

  • 5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V

  • 3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V

  • Temperatura pracy od -30’C do +85’C

Wejścia / Wyjścia

  • 2 wejścia reagujące na masę

  • 2 wyjścia open collector

  • Wejście K-Line (D8)

  • 3 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)

  • Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)

  • RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)

  • RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)

  • Wejście licznikowe

  • CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII

Konfiguracja

  • Zdalna: SMS, GSM, TCP, aplikacja do programowania

  • Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)

Tryby śledzenia

  • 8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)

  • Tryb czasowy

  • Tryb uwzględniający dystans

  • Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming

Opis złącza JP-1

  • 1. Wejście zasilania głównego (8V - 31V)

  • 2. Wejście K-Line (D8)*

  • 3. Wejście stacyjki (+)

  • 4. Wejście (-)

  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

  • 6. Wejście masy głównej (GND)

Opis złącza JP-2

  • 1. Wejście (-)

  • 2. Wyjście typu open collector (300 mA)

  • 3. Wejście CAN-H - magistrala J1939/Wejście CAN-TACHO*

  • 4. Wejście CAN-L - magistrala J1939/Wejście CAN-TACHO*

  • 5. Wejście CAN2-H - magistrala J1939/J1708/J1578/FMS/OBDII/Wejście CAN-TACHO*

  • 6. Wejście CAN2-L - magistrala J1939/J1708/J1578/FMS/OBDII/Wejście CAN-TACHO*

  • 7. Wejście licznikowe

  • 8. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V

  • * dokładny opis wejścia w instrukcji montażu

Opis złącza JP-3

  • 1. Masa (GND)

  • 2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)

  • 4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)

  • 5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)

  • 6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)