Logistyczna obsługa klienta

icon
icon Rozwiązania OEM oraz Marketing
Albatross stara się wspierać klientów w wielu segmentach współpracy. Koncentrujemy swój czas na pomocy klientom, tak by mogli budować profesjonalne i niezawodne rozwiązania wykorzystując nasze doświadczenie. Metody i podejście które stosujemy, ma na celu rozwój biznesu naszych klientów na całym świecie. To samo dotyczy aspektów wsparcia marketingowego które oferujemy jako standard.

W zakresie dystrybucji rozwiązań działamy w modelu white label. Usługa dostosowywana jest do wymagań klienta i oferowana w ramach współpracy. W tym modelu, nasza firma w żaden sposób nie jest widoczna dla użytkowników końcowych. Wszystkie produkowane przez nas urządzenia występują w wersji OEM, co oznacza że w wielu obszarach mogą być dostosowywane do potrzeb klienta. Dotyczy to m.in. ich brandowania oraz przygotowania personalizowanych etykiet. Także wszystkie dokumenty techniczne i marketingowe, jak instrukcje instalacji czy katalogi produktów mogą zostać przygotowane w barwach oraz z danymi teleadresowymi klienta.
Logistyczna obsługa klienta
Na życzenie klienta możemy przygotować indywidualny layout strony internetowej zawierający wszystkie dostępne materiały. Strona aktualizowana jest cyklicznie jak tylko dostępne są nowe treści.

Dodatkowym udogodnieniem jest fakt że nasza wysoce wykwalifikowana kadra pracowników, może być dla Państwa wsparciem podczas rozmów z użytkownikami końcowymi. Takie wsparcie możemy zapewnić jeżeli złożoność projektu, który realizujemy z klientem wymaga naszego bezpośredniego zaangażowania.

Skuteczny marketing jest podstawą sukcesu w biznesie. Nawet dysponując najlepszym produktem, można łatwo zniknąć wśród innych, podobnych ofert. Dlatego też Albatross kieruje się pragmatyzmem w wyborze optymalnych i jak najbardziej praktycznych działań biznesowo-marketingowych które pozwolą na podniesienie atrakcyjności rozwiązań naszych klientów. Nasza firma pozostaje w tle, ponieważ jednym z kluczowych elementów współpracy jakim się kierujemy jest wspieranie klienta w rozwoju Jego biznesu. Poprzez stworzenie spójnej koncepcji działań marketingowych, pomagamy świadomie kreować pożądany wizerunek marki. Przekonaj się sam, że zupełnie inaczej pracuje się z zespołem, któremu zależy na osiągnięciu Twojego sukcesu.
icon
icon Wsparcie na etapie produkcji
Można powiedzieć, że dzisiaj już praktycznie każde urządzenie sterowane przez mikroprocesor wymaga programowania. Dodatkowo urządzenia takie jak terminale telematyczne wymagają połączenia z siecią GSM, co przekłada się na konieczność umieszczania w urządzeniach kart SIM operatora telekomunikacyjnego z którym współpracujemy.
Realizacją tych dwóch zadań zazwyczaj obarczony jest klient. W Albatross zdajemy sobie sprawę, że czas pracy instalatorów którzy są przeważnie odpowiedzialni za programowanie urządzeń, jest niezwykle cenny, dlatego wychodzimy klientom na przeciw żeby jak najbardziej uprościć cały proces współpracy, od złożenia zamówienia po instalację terminala w pojeździe.

Jednym z elementów współpracy jaki Albatross oferuje swoim klientom jest możliwość programowania wszystkich zakupionych urządzeń na etapie produkcji zgodnie z wymaganiami klienta. Dodatkowo możemy instalować w terminalach karty SIM operatora z którym współpracuje klient. Każdy terminal przed wysyłką jest poddawany kompleksowym testom. Na życzenie klienta, możemy opracować indywidualną procedurę produkcji i testowania terminali. Wszystkie opisane czynności realizujemy w ramach współpracy. Takie podejście sprawia, że w połączeniu z funkcją auto-synchronizacji magistrali CAN w którą wyposażony jest każdy nasz terminal posiadający wbudowany moduł CAN, nasze urządzenia są praktycznie bezobsługowe. Dzięki temu, działania klienta są ograniczone jedynie do złożenia zamówienia, a następnie instalacji terminala w pojeździe. To ogromna oszczędność czasu i środków połączona z minimalizacją ryzyka popełnienia błędów konfiguracyjno-montażowych.
Logistyczna obsługa klienta
W przypadku dużych projektów jednym z najistotniejszych parametrów jest efektywność z jaką możemy instalować kolejne terminale, ponieważ ma ona bezpośredni wpływ na finalną długość implementacji całego rozwiązania u klienta końcowego.


Z tego właśnie powodu staramy się udzielić niezbędnej pomocy naszym klientom, w dążeniu do maksymalizacji wydajności przy jednoczesnej minimalizacji kosztów i zachowaniu wysokich standardów jakościowych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, standardem w Albatross jest programowanie terminali pod indywidualne potrzeby już na etapie produkcji. Powyższe działania i procedury mają na celu jak najbardziej wielowymiarową i kompleksową obsługę klienta.
icon
icon Obsługa Techniczna
Logistyczna obsługa klienta
Firma Albatross oferuje kompleksowe i profesjonalne wsparcie techniczne dla Partnerów w zakresie integracji, zarządzania oraz późniejszej obsługi produkowanych urządzeń. Wielowymiarowość oferowanego wsparcia i wysoce wykwalifikowany personel pozwalają nam na pomoc na każdym etapie wdrożeń, począwszy od konfiguracji urządzenia po końcową zdalną weryfikację poprawności wykonanej w pojeździe instalacji.

Dział techniczny

Do Państwa dyspozycji oddajemy Dział Techniczny, którego rolą jest doradztwo i pomoc w sytuacjach związanych z posiadanymi przez Państwa urządzeniami, profesjonalna i sprawna obsługa Partnera to jeden z kluczowych elementów wyróżniający naszą firmą na tle konkurencji. Prowadzimy pełne wsparcie techniczne on-line (nawet w weekendy). W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z integracją oraz pełną obsługą naszych rozwiązań nie musisz pisać maili, ani zakładać żadnych tematów na forum i czekać na odpowiedź, często kilka dni. Otrzymujesz wsparcie w czasie rzeczywistym przez Skype. Nasi technicy rozwiązują nie tylko bieżące zagadnienia zgłaszane przez Partnerów i pomagają w osiągnięciu zamierzonego rezultatu.

Stanowią grupę doradczą która odpowiednio reaguje na każdym etapie wdrożeń oferując rozwiązania i możliwości wcześniej nie dostrzegane przez Partnerów lub z jakiegoś powodu pomijane. Także każda instalacja naszego terminala w pojeździe może zostać zdalnie sprawdzona przez naszych techników pod kątem poprawności podłączenia urządzenia oraz odczytu danych z magistrali CAN, a w przypadku terminali serii MINI także pod kątem poprawności w zakresie orientacji anteny GPS.
Logistyczna obsługa klienta

Diagterminal

Poza wszystkimi w/w aspektami, zapewniamy pełne wsparcie techniczne, w przypadku konieczności zbudowania indywidualnych rozwiązań dla klientów naszego Partnera. Wsparcie obejmuje zarówno modernizację obecnie produkowanych rozwiązań, jak i budowanie nowych dedykowanych produktów. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły, które stale realizujemy z naszymi Partnerami. Dzięki takiemu podejściu tworzymy niepowtarzalny wygląd naszych rozwiązań i współtworzymy z naszymi Partnerami świat technologii wykorzystywany w mobilnym świecie dzisiejszej społeczności.
Logistyczna obsługa klienta
Poprzez nowoczesne spersonalizowane podejście do obsługi technicznej, doskonale dostosowujemy się do potrzeb swoich Partnerów. Z tego powodu, powstało narzędzie Diagterminal, które jest nieodzownym elementem obsługi technicznej urządzeń.

Diagterminal umożliwia przekierowanie danych z urządzenia Partnera na serwer diagnostyczny w celu analizy działania urządzeń, przy jednoczesnym przekierowywaniu tych samych danych na serwer Partnera. W przypadku konieczności podjęcia jakiś działań nie ma więc potrzeby zbierania danych przez kilka dni/tygodniu w celu przesłania ich do dalszej analizy. Wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym.

Narzędzie pozwala m.in. na prowadzenie dogłębnej analizy zgłoszeń dotyczących danych pozyskiwanych z magistrali CAN czy jej zdalnego skanowania, a także zdalnego odczytu tachografu i pobierania podpisanych cyfrowo plików DDD.

Diagterminal może być również wykorzystywany do weryfikacji serwera Partnera pod kątem prawidłowości potwierdzania ramek danych i ramek synchronizacyjnych.
icon