icon

Moduły rozszerzeń – Expander oraz Expander Pro

icon29.11.2024
Moduły Expander oraz Expander Pro stanowią rozszerzenia kompatybilne z terminalami S oraz FM, z wyjątkiem modeli FM11 i FM15, które ze względu na posiadane złącze do programowania wewnątrz obudowy nie są przystosowane do podłączenia tych modułów.

icon

Moduły rozszerzeń – Expander oraz Expander Pro

icon29.11.2024
Moduły Expander oraz Expander Pro stanowią rozszerzenia kompatybilne z terminalami S oraz FM, z wyjątkiem modeli FM11 i FM15, które ze względu na posiadane złącze do programowania wewnątrz obudowy nie są przystosowane do podłączenia tych modułów.

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu TMR

icon27.11.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu TMR 2.1.7.1

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN

icon27.11.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu CAN 3.0.19 e

icon

Moduł BTLE – identyfikacja, temperatura, wilgotność, kontrola otwarcia przestrzeni, zbiornika paliwa

icon22.11.2024
Nasze terminale umożliwiają podłączenie zewnętrznego modułu Bluetooth, co otwiera nowe perspektywy w monitorowaniu i zarządzaniu flotą pojazdów. Zaawansowany moduł BTLE jest zdolny do skanowania otoczenia i odczytywania danych ze znajdujących się w zasięgu beaconów, co umożliwia efektywne gromadzenie informacji w czasie rzeczywistym.

icon

GEOSPEEDEVENT - monitorowanie stref i prędkości

icon14.11.2024
Our terminals are designed with the goal of diversifying decision-making. An example of this is the GEOSPEEDEVENT feature. Its application allows the terminal to also act as a supervisory unit, internally processing and analyzing data.

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN

icon07.11.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu CAN 3.0.19

icon

S10.3/S10.5 - All in One - J1939, J1708, FMS, OBD, K-Line (tachograf)

icon28.10.2024
Terminale S10.3 i S10.5 to zaawansowane urządzenia, które posiadają w sobie wiele różnych modułów. Poza podstawowymi, takimi jak GPS - moduł śledzenia pojazdu, GSM - moduł transmisji danych z pojazdu do aplikacji, warto zwrócić uwagę na technologię odczytu danych z magistrali CAN.

icon

FM11 LTE - monitoring bez zasilania

icon18.10.2024
Terminal FM11 LTE to urządzenie, które powstało z myślą o pracy w ciężkich warunkach. Posiada hermetyczną obudowę o klasie szczelności IP67

icon

Nowa szata graficzna serwisu

icon11.10.2024
Nadszedł moment, aby odświeżyć serwis partnerski i dostosować go do rosnących oczekiwań naszych klientów

icon

Autoryzacja client-side oraz server-side

icon27.09.2024
Zdalne pobieranie plików DDD z tachografów cyfrowych

icon

SV: Sep 10 2024 14:58:17

icon18.09.2024
Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon

Live Tacho Counters

icon17.09.2024
Live Tacho Counters to liczniki czasu pracy kierowców pozyskane bezpośrednio z tachografu przez urządzenia S8.5/S10.3/S10.5. Oprócz tego, że są one widoczne w ciężarówce, mogą być także dostępne na komputerze administratora floty, co realnie może spowodować, że planowanie trasy stanie się bardziej niezawodne i wydajne...

icon

Obsługa magistrali CAN FD przez terminale S10.3/S10.5

icon12.09.2024
Podobnie jak operatorzy telekomunikacyjni wygaszają sieci 2G, tak samo producenci pojazdów rezygnują z CAN na rzecz CAN FD. Operatorzy poprzez wyłączenia sieci 2G (w większości krajów Unii do roku 2025r) poniekąd wymuszają wymianę urządzeń telemetrycznych z działających w technologii 2G na urządzenia działające w technologii LTE..

icon

Przypominamy zaplanowanych wyłaczeniach sieci 2G

icon10.09.2024
Duża część operatorów sieci komórkowych wyłączyła już wiele sieci 2G lub wkrótce planuje to zrobić. Według dostępnych informacji, znaczna cześć operatorów europejskich planuje wyłączyć sieć 2G pod koniec 2025 roku. Data dokładnego wyłączenia sieci 2G różni się w zależności od decyzji operatora w danym kraju.

icon

Zdalna pomoc podczas montaży w soboty

icon21.08.2024
Chcielibyśmy Państwa poinformować, że w ramach współpracy oferujemy naszym partnerom zdalne wsparcie przy montażu terminali nie tylko w dni robocze, ale także w soboty.

icon

Błąd w tachografach VDO 4.0

icon08.08.2024
W ostatnim czasie otrzymujemy zgłoszenia dotyczące nieudanej zdalnej autoryzacji w tachografach VDO. Po wnikliwej analizie, stwierdziliśmy się, że wszystkie przypadki są podobne i dotyczą tachografów VDO 4.0, w wersji 4.0, 4.0e oraz 4.0ed.

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN

icon02.08.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu CAN

icon

Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon30.07.2024
Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon

Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon22.07.2024
Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon

Przypominamy o zaplanowanych wyłączeniach sieci 2G

icon19.07.2024
Operatorzy telekomunikacyjni rozpoczęli proces wygaszania sieci 2G, w celu zwolnienia przepustowości dla technologii 4G i 5G, nie tylko w Europie, ale na całym świecie. Wyłączenia sieci 2G będą miały wpływ na wiele branż, w tym również na branżę transportową.

icon

Rezygnujemy z papierowych instrukcji na rzecz kodów QR!

icon02.07.2024
Z przyjemnością ogłaszamy o wprowadzeniu kolejnej innowacji mającej na celu zmniejszenie naszego wpływu na środowisko. W ramach naszej nowej inicjatywy ekologicznej, rezygnujemy z papierowych instrukcji do naszych produktów na rzecz nowoczesnych i wygodnych kodów QR.

icon

Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon11.06.2024
Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN

icon29.05.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu CAN 3.0.17

icon

FM15 - z nowym modemem LTE-EU

icon23.05.2024
Z przyjemnością informujemy, że obecnie trwa wdrażanie terminala FM15 z modemem LTE-EU. Już wkrótce będzie on dostępny w naszej ofercie. Zastosowany w nim modem umożliwia pracę w sieciach 2G/GPRS oraz 4G/LTE.

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN

icon26.04.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu CAN

icon

CANUPDATE API

icon17.04.2024
Aktualizacja oprogramowania modułu CAN

icon

Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon12.04.2024
Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon

Eco-Driving - oszczędność na drodze z terminalami Albatross

icon10.04.2024
Terminale Albatross wykorzystują technologię CAN w celu odczytu danych z magistrali CAN pojazdów. Rozwiązanie Advanced Ecodriving Solution czerpie szereg informacji z magistrali CAN oraz wykorzystuje mechanizmy działania czujnika 3D. Ecodriving to ekonomiczna i ekologiczna technika jazdy samochodem, która znacznie redukuje koszty eksploatacji.

icon

Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon02.04.2024
Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon

Live Tacho Counters

icon27.03.2024
Live Tacho Counters to liczniki czasu pracy kierowców pozyskane bezpośrednio z tachografu przez urządzenia S8.5/S10.3/S10.5. Oprócz tego, że są one widoczne w ciężarówce, mogą być także dostępne na komputerze administratora floty, co realnie może spowodować, że planowanie trasy stanie się bardziej niezawodne i wydajne.

icon

DTCREAD - odczyt kodów błędów DTC - Diagnostic Trouble Codes

icon20.03.2024
Kody błędów DTC pełnią istotną rolę w identyfikowaniu problemów pojazdu. Każdy unikalny numer DTC precyzyjnie wskazuje na konkretne zakłócenie w funkcjonowaniu różnych układów. Są one jak język samochodów, umożliwiając szybką lokalizację usterek związanych np. z układem paliwowym czy hamulcowym.

icon

Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon11.03.2024
Nowa wersja oprogramowania terminali S/FM

icon

Przypominamy o zaplanowanych wyłączeniach sieci 2G

icon28.02.2024
Operatorzy telekomunikacyjni rozpoczęli proces wygaszania sieci 2G, w celu zwolnienia przepustowości dla technologii 4G i 5G, nie tylko w Europie, ale na całym świecie. Wyłączenia sieci 2G będą miały wpływ na wiele branż, w tym również na branżę transportową.

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN 3.0.15

icon23.02.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu CAN 3.0.15

icon

Terminal S10.5 - sposoby połączenia z magistralą CAN

icon14.02.2024
Terminal S10.5 to zaawansowane urządzenie logistyczne z wbudowaną baterią wewnętrzną oraz czujnikiem 3D, wyposażone w zewnętrzne anteny GSM/GPS. W ramach serii 10, wprowadzono nową wersję modułu CAN, dedykowaną do zastosowania w motoryzacji (obsługującą CAN-FD).

icon

Terminal S10.5 - sposoby połączenia z magistralą CAN

icon14.02.2024
Terminal S10.5 to zaawansowane urządzenie logistyczne z wbudowaną baterią wewnętrzną oraz czujnikiem 3D, wyposażone w zewnętrzne anteny GSM/GPS. W ramach serii 10, wprowadzono nową wersję modułu CAN, dedykowaną do zastosowania w motoryzacji (obsługującą CAN-FD).

icon

CAN-CLICK - bezstykowy odczyt danych logistycznych z magistrali CAN

icon07.02.2024
CAN-CLICK umożliwia bezproblemowy odbiór danych z magistrali CAN, eliminując konieczność inwazyjnego podłączania się do instalacji pojazdu. Dzięki temu użytkownik nie musi bezpośrednio ingerować w magistralę, jednocześnie zachowując zdolność odczytywania komunikatów CAN.

icon

FMS - pozyskiwanie danych za pomocą terminali Albatross

icon01.02.2024
FMS (Fleet Management System) stanowi powszechnie akceptowany interfejs do przekazywania danych z pojazdów użytkowych. Jest to opcjonalny standardowy interfejs umożliwiający przesyłanie informacji z pojazdów różnych producentów, co sprawia, że jest on rozpoznawany jako globalny standard.

icon

CIPIA-FS10 - telematyka wideo dla flot wspomagana sztuczną inteligencją

icon25.01.2024
Cipia-FS10 to zaawansowany system telematyki wideo do monitorowania wnętrza pojazdu, zaprojektowany specjalnie dla flot. Oparty na sztucznej inteligencji system wykorzystuje widzenie komputerowe oraz czujnik podczerwieni do śledzenia kierowcy, monitorując położenie jego głowy, ruchy powiek oraz kierunek spojrzenia, aby w czasie rzeczywistym oceniać ...

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN 3.0.14a

icon23.01.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu CAN 3.0.14a

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu TMR 2.1.6.0

icon23.01.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu TMR 2.1.6.0

icon

Przepływomierz DFM 50/90/100/220/250/500 jednokomorowy i różnicowy

icon17.01.2024
Przepływomierz paliwa DFM został zaprojektowany z myślę o precyzyjnym pomiarze zużycia paliwa w przewodach paliwowych pojazdów oraz maszyn stacjonarnych. Dodatkowo, umożliwia monitorowanie czasu pracy w różnych trybach pracy silnika.

icon

Przyspieszamy proces pobierania plików DDD

icon11.01.2024
Pobieranie i archiwizacja plików DDD stanowi niezwykle istotny element dla każdego przedsiębiorstwa związanego z transportem ciężarowym. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, konieczne jest regularne pobieranie plików kart kierowców, co najmniej raz na miesiąc, natomiast plików z pamięci masowej tachografu - co najmniej raz na trzy miesiące.

icon

Nowa wersja oprogramowania modułu CAN 3.0.14

icon05.01.2024
Nowa wersja oprogramowania modułu CAN 3.0.14

icon

Moduły rozszerzeń – Expander oraz Expander Pro

icon03.01.2024
Moduły Expander oraz Expander Pro stanowią rozszerzenia kompatybilne z terminalami S oraz FM, z wyjątkiem modeli FM11 i FM15, które ze względu na posiadane złącze do programowania wewnątrz obudowy nie są przystosowane do podłączenia tych modułów.

icon

Moduł BTLE – identyfikacja, temperatura, wilgotność, kontrola otwarcia przestrzeni, zbiornika paliwa

icon19.12.2023
Nasze terminale umożliwiają podłączenie zewnętrznego modułu Bluetooth, co otwiera nowe perspektywy w monitorowaniu i zarządzaniu flotą pojazdów. Zaawansowany moduł BTLE jest zdolny do skanowania otoczenia i odczytywania danych ze znajdujących się w zasięgu beaconów, co umożliwia efektywne gromadzenie informacji w czasie rzeczywistym.

icon

GEOSPEEDEVENT - monitorowanie stref i prędkości

icon11.12.2023
Nasze terminale są tworzone również z myślą o dywersyfikacji podejmowania decyzji. Przykładem jest funkcja GEOSPEEDEVENT. Jej zastosowanie powoduje, że terminal może być również jednostką nadzorczą i wewnętrznie opracowywać, przetwarzać dane. Szczególnie istotne jest to przy dużej ilości pojazdów na serwerach, czy też przemieszczaniu się pojazdów w obszarach górzystych, gdzie mogą być ograniczenia w transmisji danych. T

icon

Modernizacja Terminali do standardu LTE, a e-TOLL

icon11.12.2023
Modernizacja Terminali do standardu LTE rozszerza ich możliwości o pracę w sieciach 4G zachowując wszystkie parametry wymagane do pracy w systemie e-TOLL/SENT-GEO.

icon

Obsługa magistrali CAN FD przez terminale S10.3/S10.5

icon7.12.2023
Podobnie jak operatorzy telekomunikacyjni wygaszają sieci 2G, tak samo producenci pojazdów rezygnują z CAN na rzecz CAN FD. Operatorzy poprzez wyłączenia sieci 2G (w większości krajów Unii do roku 2025r) poniekąd wymuszają wymianę urządzeń telemetrycznych z działających w technologii 2G na urządzenia działające w technologii LTE.

icon

Nowa wersja oprogramowania terminali

icon5.12.2023
Nowa wersja oprogramowania terminali FM11, FM15, FM23, S8, S10

icon

Uwaga! Operatorzy GSM wyłączają sieć 2G

icon5.12.2023
Operatorzy telekomunikacyjni rozpoczęli proces wygaszania sieci 2G, w celu zwolnienia przepustowości dla technologii 4G i 5G, nie tylko w Europie, ale na całym świecie. Wyłączenia sieci 2G będą miały wpływ na wiele branż, w tym również na branżę transportową.

icon

Poznaj funkcjonalność naszych terminali - FM11 LTE - monitoring bez zasilania

icon30.11.2023
Terminal FM11 LTE to urządzenie, które powstało z myślą o pracy w ciężkich warunkach. Posiada hermetyczną obudowę o klasie szczelności IP67. Obecnie trwają badania nad certyfikacją zgodną z normą IP68. Nowa generacja tego urządzenia została wyposażona w przeźroczyste wieko obudowy umożliwiające obserwowanie diod znajdujących się wewnątrz - które sygnalizują siłę sygnału GSM/GPS - bez otwierania obudowy.

icon

Poznaj funkcjonalność naszych terminali - S10.3/S10.5 - All in One - J1939, J1708, FMS, OBD, K-Line (tachograf)

icon30.11.2023
Terminale S10.3 i S10.5 to zaawansowane urządzenia, które posiadają w sobie wiele różnych modułów. Poza podstawowymi, takimi jak GPS - moduł śledzenia pojazdu, GSM - moduł transmisji danych z pojazdu do aplikacji, warto zwrócić uwagę na technologię odczytu danych z magistrali CAN.

icon

Zdalne pobieranie plików DDD z tachografów cyfrowych - Autoryzacja client-side oraz server-side

icon22.11.2023
Powszechnie wiadomo, że terminale S8.5 oraz S10.5 umożliwiają zdalne pobieranie plików DDD z tachografów cyfrowych.

icon

Poznaj funkcjonalność naszych terminali - Tachografy inteligentne drugiej generacji

icon16.11.2023
W związku z wprowadzeniem przez Komisję Europejską nowych przepisów narzucających przewoźnikom wymianę tachografów na nowszą, drugą generację tachografów inteligentnych, dodaliśmy ich obsługę przez terminale S8.5 oraz S10.5.

icon

Poznaj funkcjonalność naszych terminali - Live Tacho Counters

icon14.11.2023
Live Tacho Counters to liczniki czasu pracy kierowców pozyskane bezpośrednio z tachografu przez urządzenia S8.5/S10.3/S10.5.

icon

Odczyt danych z magistrali CAN - Pojazdy elektryczne

icon2023-11-10
Widząc wzrost popularności wśród pojazdów elektrycznych, rozszerzyliśmy zakres odczytywanych parametrów z magistrali CAN tychże pojazdów przez terminale serii 10.

icon

Nowa wersja firmware do terminali produkowanych przez Albatross

icon 2022-04-07
Informujemy iż w serwisie Partner została udostępniona najnowsza wersja firmware do terminali produkowanych przez Albatross.
icon

Nowa wersja firmware do terminali produkowanych przez Albatross

icon 2022-03-21
Aktualizacja Terminal Configuration Manager
Informujemy iż w serwisie Partner została udostępniona najnowsza wersja firmware do terminali produkowanych przez Albatross.

icon

Aktualizacja listy CAN obsługiwanych pojazdów

icon 2022-03-21
Aktualizacja_listy_CAN
Szanowni Państwo, Chcielibyśmy poinformować, że na portalu partner została opublikowana nowa lista CAN obsługiwanych pojazdów.

icon

Nowa wersja firmware do terminali produkowanych przez Albatross

icon2022-03-09
Aktualizacja Terminal Configuration Manager
Informujemy iż w serwisie Partner została udostępniona najnowsza wersja firmware do terminali produkowanych przez Albatross.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon 2021-04-06
Aktualizacja Terminal Configuration Manager
Oprogramowanie 2.3.8 dla modułu CAN.

icon

Nowa wersja aplikacji „Terminal Configuration Manager”

icon 2020-10-02
Aktualizacja Terminal Configuration Manager
Informujemy iż w serwisie Partner została udostępniona najnowsza wersja aplikacji „Terminal Configuration Manager”

icon

Nowe schematy podłączenia do szyny CAN pojazdów

icon2020-08-26
Aktualizacja modułu CAN
Chcielibyśmy Państwa poinformować iż w naszym serwisie „Partner”, zostały opublikowane nowe schematy podłączenia Terminali Albatross do magistrali CAN.

icon

Nowa wersja firmware do terminali produkowanych przez Albatross

icon2020-08-12
Aktualizacja modułu CAN
Chcielibyśmy poinformować iż w serwisie Partner została udostępniona najnowsza wersja firmware do terminali produkowanych przez Albatross

icon

Nowa wersja aplikacji „Terminal Configuration Manager”

icon2020-08-06
Aktualizacja Terminal Configuration Manager
Informujemy iż w serwisie Partner została udostępniona najnowsza wersja aplikacji „Terminal Configuration Manager”

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2020-06-29
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.3.5 dla modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2019-08-13
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.3.4 dla modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2019-01-02
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.3.3 dla modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2018-09-18
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.3.2 dla modułu CAN.

icon

Nowość! Terminal FM11 Connector/Magnetic

icon2018-08-13
Nowość! Terminal FM11 Connector/Magnetic
Terminal GPRS FM11 Connector Magnetic powstał jako urządzenie logistyczne, a także jako zabezpieczenie pojazdów wartościowych, ładunków, naczep, kontenerów.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2018-05-28
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.3.1 dla modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2017-09-11
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.2.12 dla modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2017-06-29
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.2.11 dla modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2017-02-07
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.2.10 dla modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2016-11-23
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.2.9a dla modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2016-11-21
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.2.9 dla modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2016-09-04
Aktualizacja modułu CAN
Oprogramowanie 2.2.8 dla modułu CAN.

icon

ECODRIVING: Czujnik 3D

icon2016-09-01
Czujnik 3D rejestruje zdarzenia, a następnie na podstawie autorskiego algorytmu kalibracji i analizy danych, pozwala określić styl jazdy kierowcy.

icon

ECODRIVING: Moduł CAN

icon2016-09-01
Moduł CAN zainstalowany w Terminalu GPRS jest odpowiedzialny za odczyt informacji z magistrali CAN pojazdu w którym się znajduje.

icon

Terminal GPRS FM11 już w sprzedaży!

icon2016-08-17
Terminal GPRS FM11 powstał jako urządzenie logistyczne, a także jako zabezpieczenie pojazdów wartościowych, ładunków, naczep, kontenerów…

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2016-05-14
Aktualizacja modułu CAN
Wersja 2.2.7 oprogramowania modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2016-04-01
Aktualizacja modułu CAN
Wersja 2.2.6 oprogramowania modułu CAN.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2016-03-02
Aktualizacja modułu CAN
Dostępna jest już lista maszyn budowlanych z dnia 2016-03-02 obsługiwanych przez moduł CAN wersja specjalna firmware 2.2.05.

icon

Aktualizacja modułu CAN

icon2015-12-30
Aktualizacja modułu CAN
Wersja oprogramowania modułu CAN oznaczona 2.2.05 z dnia 30 grudnia 2015 roku niesie ze sobą poniższe nowości i zmiany.

icon

Terminal GPRS FM23

icon2015-09-15 Terminal GPRS FM23 jest nowym produktem w ofercie kierowanej do naszych partnerów, nie posiadającym możliwości podłączenia się do magistrali CAN pojazdu.

Operatorzy telekomunikacyjni rozpoczęli proces wygaszania sieci 2G, w celu zwolnienia przepustowości dla technologii 4G i 5G, nie tylko w Europie, ale na całym świecie. Wyłączenia sieci 2G będą miały wpływ na wiele branż, w tym również na branżę transportową.
Podobnie jak operatorzy telekomunikacyjni wygaszają sieci 2G, tak samo producenci pojazdów rezygnują z CAN na rzecz CAN FD. Operatorzy poprzez wyłączenia sieci 2G (w większości krajów Unii do roku 2025r) poniekąd wymuszają wymianę urządzeń telemetrycznych z działających w technologii 2G na urządzenia działające w technologii LTE.