Terminal FM11 LTE to urządzenie, które powstało z myślą o pracy w ciężkich warunkach. Posiada hermetyczną obudowę o klasie szczelności IP67. Obecnie trwają badania nad certyfikacją zgodną z normą IP68. Nowa generacja tego urządzenia została wyposażona w przeźroczyste wieko obudowy umożliwiające obserwowanie diod znajdujących się wewnątrz - które sygnalizują siłę sygnału GSM/GPS - bez otwierania obudowy.
Terminale S10.3 i S10.5 to zaawansowane urządzenia, które posiadają w sobie wiele różnych modułów. Poza podstawowymi, takimi jak GPS - moduł śledzenia pojazdu, GSM - moduł transmisji danych z pojazdu do aplikacji, warto zwrócić uwagę na technologię odczytu danych z magistrali CAN.
W związku z wprowadzeniem przez Komisję Europejską nowych przepisów narzucających przewoźnikom wymianę tachografów na nowszą, drugą generację tachografów inteligentnych, dodaliśmy ich obsługę przez terminale S8.5 oraz S10.5.
Widząc wzrost popularności wśród pojazdów elektrycznych, rozszerzyliśmy zakres odczytywanych parametrów z magistrali CAN tychże pojazdów przez terminale serii 10.
Chcielibyśmy Państwa poinformować iż w naszym serwisie „Partner”, zostały opublikowane nowe schematy podłączenia Terminali Albatross do magistrali CAN.
Terminal GPRS FM11 Connector Magnetic powstał jako urządzenie logistyczne, a także jako zabezpieczenie pojazdów wartościowych, ładunków, naczep, kontenerów.
2015-09-15Terminal GPRS FM23 jest nowym produktem w ofercie kierowanej do naszych partnerów, nie posiadającym możliwości podłączenia się do magistrali CAN pojazdu.