Moduły Expander oraz Expander Pro stanowią rozszerzenia kompatybilne z terminalami S oraz FM, z wyjątkiem modeli FM11 i FM15, które ze względu na posiadane złącze do programowania wewnątrz obudowy nie są przystosowane do podłączenia tych modułów.
Moduły Expander oraz Expander Pro stanowią rozszerzenia kompatybilne z terminalami S oraz FM, z wyjątkiem modeli FM11 i FM15, które ze względu na posiadane złącze do programowania wewnątrz obudowy nie są przystosowane do podłączenia tych modułów.
Nasze terminale umożliwiają podłączenie zewnętrznego modułu Bluetooth, co otwiera nowe perspektywy w monitorowaniu i zarządzaniu flotą pojazdów. Zaawansowany moduł BTLE jest zdolny do skanowania otoczenia i odczytywania danych ze znajdujących się w zasięgu beaconów, co umożliwia efektywne gromadzenie informacji w czasie rzeczywistym.
Our terminals are designed with the goal of diversifying decision-making. An example of this is the GEOSPEEDEVENT feature. Its application allows the terminal to also act as a supervisory unit, internally processing and analyzing data.
Terminale S10.3 i S10.5 to zaawansowane urządzenia, które posiadają w sobie wiele różnych modułów. Poza podstawowymi, takimi jak GPS - moduł śledzenia pojazdu, GSM - moduł transmisji danych z pojazdu do aplikacji, warto zwrócić uwagę na technologię odczytu danych z magistrali CAN.
Live Tacho Counters to liczniki czasu pracy kierowców pozyskane bezpośrednio z tachografu przez urządzenia S8.5/S10.3/S10.5. Oprócz tego, że są one widoczne w ciężarówce, mogą być także dostępne na komputerze administratora floty, co realnie może spowodować, że planowanie trasy stanie się bardziej niezawodne i wydajne...
Podobnie jak operatorzy telekomunikacyjni wygaszają sieci 2G, tak samo producenci pojazdów rezygnują z CAN na rzecz CAN FD. Operatorzy poprzez wyłączenia sieci 2G (w większości krajów Unii do roku 2025r) poniekąd wymuszają wymianę urządzeń telemetrycznych z działających w technologii 2G na urządzenia działające w technologii LTE..
Duża część operatorów sieci komórkowych wyłączyła już wiele sieci 2G lub wkrótce planuje to zrobić. Według dostępnych informacji, znaczna cześć operatorów europejskich planuje wyłączyć sieć 2G pod koniec 2025 roku. Data dokładnego wyłączenia sieci 2G różni się w zależności od decyzji operatora w danym kraju.
Chcielibyśmy Państwa poinformować, że w ramach współpracy oferujemy naszym partnerom zdalne wsparcie przy montażu terminali nie tylko w dni robocze, ale także w soboty.
W ostatnim czasie otrzymujemy zgłoszenia dotyczące nieudanej zdalnej autoryzacji w tachografach VDO. Po wnikliwej analizie, stwierdziliśmy się, że wszystkie przypadki są podobne i dotyczą tachografów VDO 4.0, w wersji 4.0, 4.0e oraz 4.0ed.
Operatorzy telekomunikacyjni rozpoczęli proces wygaszania sieci 2G, w celu zwolnienia przepustowości dla technologii 4G i 5G, nie tylko w Europie, ale na całym świecie. Wyłączenia sieci 2G będą miały wpływ na wiele branż, w tym również na branżę transportową.
Z przyjemnością ogłaszamy o wprowadzeniu kolejnej innowacji mającej na celu zmniejszenie naszego wpływu na środowisko. W ramach naszej nowej inicjatywy ekologicznej, rezygnujemy z papierowych instrukcji do naszych produktów na rzecz nowoczesnych i wygodnych kodów QR.
Z przyjemnością informujemy, że obecnie trwa wdrażanie terminala FM15 z modemem LTE-EU. Już wkrótce będzie on dostępny w naszej ofercie. Zastosowany w nim modem umożliwia pracę w sieciach 2G/GPRS oraz 4G/LTE.
Terminale Albatross wykorzystują technologię CAN w celu odczytu danych z magistrali CAN pojazdów. Rozwiązanie Advanced Ecodriving Solution czerpie szereg informacji z magistrali CAN oraz wykorzystuje mechanizmy działania czujnika 3D. Ecodriving to ekonomiczna i ekologiczna technika jazdy samochodem, która znacznie redukuje koszty eksploatacji.
Live Tacho Counters to liczniki czasu pracy kierowców pozyskane bezpośrednio z tachografu przez urządzenia S8.5/S10.3/S10.5. Oprócz tego, że są one widoczne w ciężarówce, mogą być także dostępne na komputerze administratora floty, co realnie może spowodować, że planowanie trasy stanie się bardziej niezawodne i wydajne.
Kody błędów DTC pełnią istotną rolę w identyfikowaniu problemów pojazdu. Każdy unikalny numer DTC precyzyjnie wskazuje na konkretne zakłócenie w funkcjonowaniu różnych układów. Są one jak język samochodów, umożliwiając szybką lokalizację usterek związanych np. z układem paliwowym czy hamulcowym.
Operatorzy telekomunikacyjni rozpoczęli proces wygaszania sieci 2G, w celu zwolnienia przepustowości dla technologii 4G i 5G, nie tylko w Europie, ale na całym świecie. Wyłączenia sieci 2G będą miały wpływ na wiele branż, w tym również na branżę transportową.
Terminal S10.5 to zaawansowane urządzenie logistyczne z wbudowaną baterią wewnętrzną oraz czujnikiem 3D, wyposażone w zewnętrzne anteny GSM/GPS. W ramach serii 10, wprowadzono nową wersję modułu CAN, dedykowaną do zastosowania w motoryzacji (obsługującą CAN-FD).
Terminal S10.5 to zaawansowane urządzenie logistyczne z wbudowaną baterią wewnętrzną oraz czujnikiem 3D, wyposażone w zewnętrzne anteny GSM/GPS. W ramach serii 10, wprowadzono nową wersję modułu CAN, dedykowaną do zastosowania w motoryzacji (obsługującą CAN-FD).
CAN-CLICK umożliwia bezproblemowy odbiór danych z magistrali CAN, eliminując konieczność inwazyjnego podłączania się do instalacji pojazdu. Dzięki temu użytkownik nie musi bezpośrednio ingerować w magistralę, jednocześnie zachowując zdolność odczytywania komunikatów CAN.
FMS (Fleet Management System) stanowi powszechnie akceptowany interfejs do przekazywania danych z pojazdów użytkowych. Jest to opcjonalny standardowy interfejs umożliwiający przesyłanie informacji z pojazdów różnych producentów, co sprawia, że jest on rozpoznawany jako globalny standard.
Cipia-FS10 to zaawansowany system telematyki wideo do monitorowania wnętrza pojazdu, zaprojektowany specjalnie dla flot. Oparty na sztucznej inteligencji system wykorzystuje widzenie komputerowe oraz czujnik podczerwieni do śledzenia kierowcy, monitorując położenie jego głowy, ruchy powiek oraz kierunek spojrzenia, aby w czasie rzeczywistym oceniać ...
Przepływomierz paliwa DFM został zaprojektowany z myślę o precyzyjnym pomiarze zużycia paliwa w przewodach paliwowych pojazdów oraz maszyn stacjonarnych. Dodatkowo, umożliwia monitorowanie czasu pracy w różnych trybach pracy silnika.
Pobieranie i archiwizacja plików DDD stanowi niezwykle istotny element dla każdego przedsiębiorstwa związanego z transportem ciężarowym. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, konieczne jest regularne pobieranie plików kart kierowców, co najmniej raz na miesiąc, natomiast plików z pamięci masowej tachografu - co najmniej raz na trzy miesiące.
Moduły Expander oraz Expander Pro stanowią rozszerzenia kompatybilne z terminalami S oraz FM, z wyjątkiem modeli FM11 i FM15, które ze względu na posiadane złącze do programowania wewnątrz obudowy nie są przystosowane do podłączenia tych modułów.
Nasze terminale umożliwiają podłączenie zewnętrznego modułu Bluetooth, co otwiera nowe perspektywy w monitorowaniu i zarządzaniu flotą pojazdów. Zaawansowany moduł BTLE jest zdolny do skanowania otoczenia i odczytywania danych ze znajdujących się w zasięgu beaconów, co umożliwia efektywne gromadzenie informacji w czasie rzeczywistym.
Nasze terminale są tworzone również z myślą o dywersyfikacji podejmowania decyzji. Przykładem jest funkcja GEOSPEEDEVENT. Jej zastosowanie powoduje, że terminal może być również jednostką nadzorczą i wewnętrznie opracowywać, przetwarzać dane. Szczególnie istotne jest to przy dużej ilości pojazdów na serwerach, czy też przemieszczaniu się pojazdów w obszarach górzystych, gdzie mogą być ograniczenia w transmisji danych. T
Modernizacja Terminali do standardu LTE rozszerza ich możliwości o pracę w sieciach 4G zachowując wszystkie parametry wymagane do pracy w systemie e-TOLL/SENT-GEO.
Podobnie jak operatorzy telekomunikacyjni wygaszają sieci 2G, tak samo producenci pojazdów rezygnują z CAN na rzecz CAN FD. Operatorzy poprzez wyłączenia sieci 2G (w większości krajów Unii do roku 2025r) poniekąd wymuszają wymianę urządzeń telemetrycznych z działających w technologii 2G na urządzenia działające w technologii LTE.
Operatorzy telekomunikacyjni rozpoczęli proces wygaszania sieci 2G, w celu zwolnienia przepustowości dla technologii 4G i 5G, nie tylko w Europie, ale na całym świecie. Wyłączenia sieci 2G będą miały wpływ na wiele branż, w tym również na branżę transportową.
Terminal FM11 LTE to urządzenie, które powstało z myślą o pracy w ciężkich warunkach. Posiada hermetyczną obudowę o klasie szczelności IP67. Obecnie trwają badania nad certyfikacją zgodną z normą IP68. Nowa generacja tego urządzenia została wyposażona w przeźroczyste wieko obudowy umożliwiające obserwowanie diod znajdujących się wewnątrz - które sygnalizują siłę sygnału GSM/GPS - bez otwierania obudowy.
Terminale S10.3 i S10.5 to zaawansowane urządzenia, które posiadają w sobie wiele różnych modułów. Poza podstawowymi, takimi jak GPS - moduł śledzenia pojazdu, GSM - moduł transmisji danych z pojazdu do aplikacji, warto zwrócić uwagę na technologię odczytu danych z magistrali CAN.
W związku z wprowadzeniem przez Komisję Europejską nowych przepisów narzucających przewoźnikom wymianę tachografów na nowszą, drugą generację tachografów inteligentnych, dodaliśmy ich obsługę przez terminale S8.5 oraz S10.5.
Widząc wzrost popularności wśród pojazdów elektrycznych, rozszerzyliśmy zakres odczytywanych parametrów z magistrali CAN tychże pojazdów przez terminale serii 10.
2020-08-26Chcielibyśmy Państwa poinformować iż w naszym serwisie „Partner”, zostały opublikowane nowe schematy podłączenia Terminali Albatross do magistrali CAN.
2018-08-13Terminal GPRS FM11 Connector Magnetic powstał jako urządzenie logistyczne, a także jako zabezpieczenie pojazdów wartościowych, ładunków, naczep, kontenerów.
2016-09-01Czujnik 3D rejestruje zdarzenia, a następnie na podstawie autorskiego algorytmu kalibracji i analizy danych, pozwala określić styl jazdy kierowcy.
2015-09-15Terminal GPRS FM23 jest nowym produktem w ofercie kierowanej do naszych partnerów, nie posiadającym możliwości podłączenia się do magistrali CAN pojazdu.
Operatorzy telekomunikacyjni rozpoczęli proces wygaszania sieci 2G, w celu zwolnienia przepustowości dla technologii 4G i 5G, nie tylko w Europie, ale na całym świecie. Wyłączenia sieci 2G będą miały wpływ na wiele branż, w tym również na branżę transportową.
Podobnie jak operatorzy telekomunikacyjni wygaszają sieci 2G, tak samo producenci pojazdów rezygnują z CAN na rzecz CAN FD. Operatorzy poprzez wyłączenia sieci 2G (w większości krajów Unii do roku 2025r) poniekąd wymuszają wymianę urządzeń telemetrycznych z działających w technologii 2G na urządzenia działające w technologii LTE.