Prędkość obrotowa silnika i łączne zuzycie paliwa były niedostępne – Ford Focus (2022-), Ford Puma (2019-), Ford Custom (2016-), other Ford models may be affected either
Numer VIN - Hyundai Kona (2022-), Hyundai Tucson (2024-)
Łączny przebieg - BYD SEAL U DM-i (2023-)
Poziom paliwa – BMW 5 (2023-), BMW X1 U11 (2022-), BMW X3 (2024-), BMW X7 (2022-), BMW X7 G07 (2018-2022)
Nowe sygnały
Temperatura płynu chłodzącego silnika - Skoda Octavia (2024-), Chery Tiggo 7 (2020-), Chery Tiggo 8 (2017-)
Dodano nowe parametry logistyczne: ciśnienie w oponach, temperatura opon, pozostały czas do serwisu
Ręczne ustawienie ID ze schematu dla Scania R (2016-) spowoduje, że tachograf podłączony do CAN2 również zadziała
Poprawki
W wersji 3.0.21, w ciężarówkach, w których podłączone były dwie magistrale, moduł CAN mógł błędnie synchronizować się na grupę 130
W pojazdach osobowych marki Honda, zapytania dotyczące kodów błędów DTC nie były zatrzymywane w przypadku wykrycia podłączonego narzędzia diagnostycznego, co mogło powodować problemy podczas lokalnych procedur diagnostycznych w serwisach
Toyota Camry (2024-), dodana w wersji 3.0.21, nie mogła być wybrana manualnie za pomocą ID ze schematu montażowego
Poprawiono zliczanie ramek zakłócających komunikację z tachografem
Obejście problemów związanych z tachografami Stoneridge 8.1, gdzie numer karty kierowcy był dostępny na D8 nawet po wyjęciu karty przez kierowcę z tachografu
W skrajnych przypadkach odczytu danych przez CAN2, zielona dioda LED mogła przestać migać pomimo poprawnego odczytu danych